Українцям пояснили, як охоронці у магазинах порушують права покупців.
02.07.2025
1680

Журналіст
Шосталь Олександр
02.07.2025
1680

Українські покупці все частіше стикаються з проблемою незаконних вимог охоронців у супермаркетах та магазинах. Організація "Захист прав споживачів" зауважила, що таке порушення закону вже стало звичайною практикою.
"Охоронці не мають права віддавати директиви щодо подальшої долі товару, адже вони не представляють магазин. Вимагати оплату за пошкоджений товар – це вже виходить за межі закону. У разі подібних ситуацій краще звертатися до правоохоронних органів", - підкреслюють експерти.
Наслідки порушень у супермаркетах
Фахівці радять споживачам бути наполегливими та впевненими у таких ситуаціях, відмовляючись від незаконних вимог охоронців. Якщо конфлікт посилюється, краще звертатися до адміністрації магазину або правоохоронних органів. Головне – дотримуватися закону та своїх прав як споживачів.
Українські покупці зауважили зростання проблем з неадекватною поведінкою охоронців у магазинах. Організація "Захист прав споживачів" підкреслила незаконність вимог охоронців та радить споживачам дотримуватися своїх прав в подібних ситуаціях.
Читайте також
- Кабмін затвердив нові правила перевезення тварин в автобусах
- «Смачно помер». Російські пропагандисти смакують деталі смерті міністра, якого звільнив Путін
- Робота по-новому: названо єдину умову для скорочення робочого тижня
- Доба в готелі коштувала від 85 тис. грн: донька ексміністра Злочевського вийшла заміж у 800-річному замку
- Коли в Україні зʼявиться чотириденний робочий тиждень? Служба зайнятості зробила заяву
- У «Дії» зʼявився новий розділ для ветеранів: перелік послуг